Developerský obchod roka? Odborári rozhodujú o predaji Istropolisu

Trnavské mýto sa môže zmeniť, o zanedbané kultúrne centrum prejavili v minulosti záujem viacerí hráči 24. 4. 2017

Keď vlani hľadal najväčší slovenský pivovar Heineken Slovensko miesto, kde by usporiadal veľkú uvádzaciu akciu nového retro piva, voľba padla na Istropolis. Pivovar totiž hľadal priestory, ktoré by evokovali 70. roky minulého storočia. Chodby kultúrneho centra na Trnavskom mýte tieto požiadavky maximálne spĺňali. Tak budove, ako aj okolitému areálu pri dopravnej tepne, sa roky vyhýbali investície. Aj preto sa dlho množili dohady o jej predaji. A záujem predať celý areál neskrýval Jednotný majetkový fond, ktorý budovu s okolitými pozemkami vlastní. Akcionárom fondu sú pritom viaceré odborárske...

Článok dodal server www.etrend.sk. Celý článok nájdete tu.

TOPlist TOPlist